MENU

KATEGORIE

TOPLISTA

Torrent: Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! (2016) - Dawn Griffiths, David Griffiths [PL] [pdf] [LIBGEN]
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! (2016) - Dawn Griffiths, David Griffiths [PL] [pdf] [LIBGEN]
Dodał: umezrorv
Data: 10-01-2021
Rozmiar: 26.30 MB
Seed: 1
Peer: 0
Pobierz torrent

  • *
Głosów: 0
Kategoria: KSIĄŻKI -> KSIĄZKI / GAZETY
Zaakceptował: nie wymagał akceptacji
Liczba pobrań: 1
Liczba komentarzy: 0
Ostatnia aktualizacja: 0000-00-00 00:00:00
OPIS:
..::(Info)::..

Tytuł: Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową!
Rok: 2016
Wydawca:
Format: pdf

..::(Opis)::..

Android jest niezwykłym systemem. Dynamikę jego rozwoju i ekspansji można określić jednym słowem: oszałamiająca! Programiści, producenci urządzeń mobilnych, a przede wszystkim użytkownicy wysoko sobie cenią jego zalety, takie jak modułowa architektura, wysoka elastyczność czy otwarty charakter systemu. Liczbę urządzeń pracujących pod kontrolą Androida podaje się w miliardach, a przewiduje się, że będzie ich o wiele, wiele więcej. Umiejętność efektywnego pisania świetnych, atrakcyjnych aplikacji dla Androida staje się niezawodną receptą na sukces.
Książka, którą trzymasz w rękach, to podręcznik niezwykły, gdyż uwzględnia specyfikę funkcjonowania ludzkiego mózgu i sposób, w jaki najszybciej się uczy. Dzięki nowatorskiemu podejściu autorów nauka pisania aplikacji nie jest nudna: niepostrzeżenie będziesz nabierał coraz większej wprawy. Już w trakcie zapoznawania się z podstawowymi koncepcjami rozpoczniesz pracę w IDE Android Studio. Dowiesz się, jak zaprojektować strukturę aplikacji i jak zbudować idealny interfejs. Będziesz swobodnie posługiwał się aktywnościami, intencjami, usługami. Poznasz interfejs Material Design firmy Google, dowiesz się, jak wykorzystywać bazy danych SQLite. A to wszystko dopiero początek...
Spis treści......Page 5
WPROWADZENIE......Page 23
Dla kogo jest przeznaczona ta książka?......Page 24
Wiemy, co sobie myśli Twój mózg......Page 25
Metapoznanie — myślenie o myśleniu......Page 27
Oto co MY zrobiliśmy......Page 28
Przeczytaj to......Page 30
Zespół recenzentów technicznych......Page 32
Podziękowania......Page 33
ROZDZIAŁ 1. Zaczynamy. Skok na głęboką wodę......Page 35
Witamy w Androidowie......Page 36
Platforma Android w szczegółach......Page 37
Środowisko programistyczne......Page 39
Zainstaluj Javę......Page 40
Stwórzmy prostą aplikację......Page 42
Aktywności z wysokości 15 tysięcy metrów......Page 46
Tworzenie aplikacji (ciąg dalszy)......Page 47
Tworzenie aplikacji (ciąg dalszy)......Page 48
Właśnie utworzyłeś swoją pierwszą aplikację na Androida......Page 49
Android Studio utworzy pełną strukturę katalogów aplikacji......Page 50
Przydatne pliki projektu......Page 51
Edycja kodu z użyciem edytorów Android Studio......Page 52
Uruchamianie aplikacji w emulatorze Androida......Page 57
Tworzenie wirtualnego urządzenia z Androidem......Page 58
Uruchomienie aplikacji w emulatorze......Page 61
Postępy możesz obserwować w konsoli......Page 62
Jazda próbna......Page 63
Ale co się właściwie stało?......Page 64
Usprawnianie aplikacji......Page 65
Czym jest układ?......Page 66
Plik activity_main.xml zawiera dwa elementy......Page 67
Plik układu zawiera odwołanie do łańcucha, a nie sam łańcuch znaków......Page 68
Zajrzyjmy do pliku strings.xml......Page 69
Weź swoją aplikację na jazdę próbną......Page 71
Twój przybornik do Androida......Page 72
ROZDZIAŁ 2. Tworzenie interaktywnych aplikacji. Aplikacje, które coś robią......Page 73
W tym rozdziale napiszemy aplikację „Doradca piwny”......Page 74
Utworzenie projektu......Page 76
Utworzyliśmy domyślną aktywność i układ......Page 77
Dodawanie komponentów w edytorze projektu......Page 78
Plik activity_find_beer.xml zawiera nowy przycisk......Page 79
Zmiany w kodzie XML układu…......Page 82
…są uwzględniane w edytorze projektu......Page 83
Stosuj zasoby łańcuchowe, a nie łańcuchy podawane w kodzie......Page 84
Zmiana układu i zastosowanie w nim zasobów łańcuchowych......Page 85
Weź swoją aplikację na jazdę próbną......Page 86
Dodanie wartości do komponentu Spinner......Page 87
Jazda próbna komponentu Spinner......Page 88
Musimy zadbać o to, by przycisk coś robił......Page 89
Niech przycisk wywołuje metodę......Page 90
Jak wygląda kod aktywności?......Page 91
Dodaj do aktywności metodę onClickFindBeer()......Page 92
Metoda onClickFindBeer() musi coś robić......Page 93
Dysponując obiektem View, można odwoływać się do jego metod......Page 94
Aktualizacja kodu aktywności......Page 95
Pierwsza wersja aktywności......Page 97
Jazda próbna — test modyfikacji......Page 99
Tworzenie własnej klasy Javy......Page 100
Dodaj do aktywności wywołanie metody naszej klasy, aby była wyświetlana FAKTYCZNA porada......Page 101
Kod aktywności, wersja 2......Page 103
Co się dzieje podczas wykonywania tego kodu?......Page 104
Jazda próbna — test aplikacji......Page 105
Twój przybornik do Androida......Page 106
ROZDZIAŁ 3. Wiele aktywności i intencji. Jakie są Twoje intencje?......Page 107
Aplikacja może zawierać więcej niż jedną aktywność......Page 108
Utworzenie projektu......Page 109
Utworzenie drugiej aktywności i układu......Page 112
Przedstawiamy plik manifestu aplikacji na Androida......Page 114
Użycie intencji do uruchomienia drugiej aktywności......Page 117
Co się dzieje po uruchomieniu aplikacji?......Page 118
Jazda próbna aplikacji......Page 119
Przekazanie tekstu do drugiej aktywności......Page 120
Aktualizacja właściwości widoku tekstowego......Page 121
Metoda putExtra() zapisuje w intencji dodatkowe informacje......Page 122
Aktualizacja kodu aktywności CreateMessageActivity......Page 125
Zastosowanie informacji przekazanych w intencji w klasie ReceiveMessageActivity......Page 126
Co się dzieje, gdy użytkownik kliknie przycisk „Wyślij wiadomość”?......Page 127
Jazda próbna aplikacji......Page 128
Jak działają aplikacje na Androida?......Page 129
Co się dzieje podczas działania kodu?......Page 133
Jak Android korzysta z filtrów intencji?......Page 136
Musisz uruchomić aplikację na PRAWDZIWYM urządzeniu......Page 139
Jazda próbna aplikacji......Page 141
Zmień kod, aby wyświetlać okno dialogowe......Page 145
Jazda próbna aplikacji......Page 146
Twój przybornik do Androida......Page 148
ROZDZIAŁ 4. Cykl życia aktywności. Była sobie aktywność......Page 149
Jak właściwie działają aktywności?......Page 150
Aplikacja stopera......Page 152
Kod układu aplikacji stopera......Page 153
Dodanie kodu obsługującego przyciski......Page 156
Metoda runTimer()......Page 157
Obiekty Handler umożliwiają planowanie wykonania kodu......Page 158
Pełny kod metody runTimer()......Page 159
Kompletny kod aktywności StopwatchActivity......Page 160
Obrót ekranu zmienia konfigurację urządzenia......Page 166
Od narodzin do śmierci: stany aktywności......Page 167
Cykl życia aktywności: od utworzenia do usunięcia......Page 168
W jaki sposób radzić sobie ze zmianami konfiguracji?......Page 170
Co się stanie po uruchomieniu aplikacji?......Page 173
Tworzenie i usuwanie to nie cały cykl życia aktywności......Page 176
Cykl życia aktywności: widzialny czas życia......Page 177
Zaktualizowany kod aktywności StopwatchActivity......Page 181
Co się dzieje podczas działania aplikacji?......Page 182
Jazda próbna aplikacji......Page 183
A co się dzieje, jeśli aplikacja jest tylko częściowo widoczna?......Page 184
Cykl życia aktywności: życie na pierwszym planie......Page 185
Zatrzymanie stopera w razie wstrzymania aktywności......Page 188
Kompletny kod aktywności......Page 191
Wygodny przewodnik po metodach cyklu życia aktywności......Page 195
Twój przybornik do Androida......Page 196
ROZDZIAŁ 5. Interfejs użytkownika. Podziwiaj widoki......Page 197
Trzy kluczowe układy: względny, liniowy i siatki......Page 199
Rozmieszczanie widoków względem układu nadrzędnego......Page 202
Rozmieszczanie widoków względem innych widoków......Page 204
Atrybuty do rozmieszczania widoków względem innych widoków......Page 205
RelativeLayout — podsumowanie......Page 207
Układ LinearLayout wyświetla widoki w jednym wierszu lub kolumnie......Page 208
Zmieńmy nieco prosty układ liniowy......Page 210
Dodawanie wagi do widoków......Page 213
Dodawanie wagi do większej liczby widoków......Page 214
Stosowanie atrybutu android:gravity — lista wartości......Page 216
Inne wartości, których można używać w atrybucie android:layout_gravity......Page 218
Kompletny układ liniowy......Page 219
LinearLayout — podsumowanie......Page 220
Układ GridLayout wyświetla widoki w siatce......Page 223
Dodawanie widoków do układu siatki......Page 224
Utwórzmy nowy układ siatki......Page 225
Wiersz 0: dodajemy widoki do określonych wierszy i kolumn......Page 227
Wiersz 1: tworzymy widok zajmujący komórki kilku kolumn......Page 228
Wiersz 2: tworzymy widok zajmujący komórki kilku kolumn......Page 229
Pełny kod układu siatki......Page 230
GridLayout — podsumowanie......Page 231
Układy i komponenty GUI mają wiele wspólnego......Page 235
Zabawy z widokami......Page 239
Twój przybornik do Androida......Page 259
ROZDZIAŁ 6. Widoki list i adaptery. Zorganizuj się......Page 261
Każda aplikacja zaczyna się od pomysłu......Page 262
Skategoryzuj swoje pomysły — aktywności: poziom główny, kategoria i szczegóły/edycja......Page 263
Nawigowanie po aktywnościach......Page 264
Użyj ListViews do nawigowania po danych......Page 265
Napiszemy aplikację dla kafeterii Coffeina......Page 266
Aktywność szczegółów napoju......Page 267
Struktura aplikacji dla kafeterii Coffeina......Page 268
Układ aktywności głównego poziomu składa się z obrazka i listy......Page 272
Kompletny kod układu aktywności głównego poziomu......Page 274
Zapewnianie reakcji ListView na kliknięcia za pomocą obiektu nasłuchującego......Page 275
Kompletny kod aktywności TopLevelActivity......Page 277
Jak utworzyć aktywność listy?......Page 283
Łączenie widoków list z tablicami za pomocą adaptera ArrayAdapter......Page 285
Dodanie adaptera ArrayAdapter do aktywności  DrinkCategoryActivity......Page 286
Co się stanie po wykonaniu kodu?......Page 287
Jak obsługiwaliśmy kliknięcia w aktywności TopLevelActivity?......Page 290
Kompletny kod aktywności DrinkCategoryActivity......Page 292
Aktywność szczegółów wyświetla informacje o jednym rekordzie......Page 293
Wypełnienie widoków danymi......Page 295
Kod aktywności DrinkActivity......Page 297
Jazda próbna aplikacji......Page 300
Twój przybornik do Androida......Page 302
ROZDZIAŁ 7. Fragmenty. Zadbaj o modularyzację......Page 303
Struktura aplikacji Trenażer......Page 307
Klasa Workout......Page 309
Jak dodać fragment do projektu?......Page 310
Jak wygląda kod fragmentu?......Page 312
Przypomnienie stanów aktywności......Page 316
Cykl życia fragmentów......Page 317
Nasze fragmenty dziedziczą metody cyklu życia......Page 318
Jazda próbna aplikacji......Page 320
Jak utworzyć fragment typu ListFragment?......Page 324
Zaktualizowany kod klasy WorkoutListFragment......Page 326
Jazda próbna aplikacji......Page 328
Powiązanie listy z widokiem szczegółów......Page 329
Stosowanie transakcji fragmentu......Page 335
Zaktualizowany kod aktywności MainActivity......Page 336
Jazda próbna aplikacji......Page 337
Kod fragmentu WorkoutDetailFragment......Page 339
Struktury aplikacji na tablety i telefony......Page 341
Różne opcje katalogów......Page 343
Układ MainActivity dla telefonów......Page 349
Kompletny kod aktywności DetailActivity......Page 353
Zmodyfikowany kod aktywności MainActivity......Page 355
Jazda próbna aplikacji......Page 356
Twój przybornik do Androida......Page 357
ROZDZIAŁ 8. Fragmenty zagnieżdżone. Zadbaj o potomstwo......Page 359
Tworzenie zagnieżdżonych fragmentów......Page 360
Kod fragmentu StopwatchFragment......Page 366
Układ fragmentu StopwatchFragment......Page 369
Metoda getFragmentManager() tworzy transakcje na poziomie aktywności......Page 374
Zagnieżdżone fragmenty wymagają zagnieżdżonych transakcji......Page 375
Kompletny kod fragmentu WorkoutDetailFragment......Page 377
Jazda próbna aplikacji......Page 378
Dlaczego kliknięcie przycisku powoduje awarię aplikacji?......Page 379
Przyjrzyjmy się kodowi układu StopwatchFragment......Page 380
Zaimplementuj we fragmencie interfejs OnClickListener......Page 383
Powiązanie obiektu nasłuchującego OnClickListener z przyciskami......Page 385
Kod fragmentu StopwatchFragment......Page 386
Jazda próbna aplikacji......Page 388
Kod fragmentu WorkoutDetailFragment......Page 392
Jazda próbna aplikacji......Page 393
Twój przybornik do Androida......Page 398
ROZDZIAŁ 9. Paski akcji. Na skróty......Page 399
Świetne aplikacje mają przejrzystą strukturę......Page 400
Różne typy nawigacji......Page 401
Zacznijmy od paska akcji......Page 402
Pakiet bibliotek Support Libraries......Page 403
Twój projekt może już używać bibliotek wsparcia......Page 404
Zadbamy, by aplikacja używała aktualnych motywów......Page 405
Zastosowanie motywu w pliku AndroidManifest.xml......Page 406
Definiowanie stylów w pliku zasobów stylów......Page 407
Określenie domyślnego motywu w pliku styles.xml......Page 408
Co się dzieje podczas działania aplikacji?......Page 409
Dodawanie elementów do paska akcji......Page 410
Plik zasobów menu......Page 411
Atrybut showAsAction menu......Page 412
Dodawanie nowego elementu akcji......Page 413
Utworzenie aktywności OrderActivity......Page 416
Uruchomienie aktywności OrderActivity po kliknięciu przycisku „Złóż zamówienie”......Page 417
Kompletny kod aktywności MainActivity......Page 418
Dzielenie się treściami z poziomu paska akcji......Page 420
Określanie treści za pomocą intencji......Page 422
Kompletny kod aktywności MainActivity......Page 423
Włączanie nawigacji w górę......Page 425
Określanie aktywności nadrzędnej......Page 426
Dodawanie przycisku „W górę”......Page 427
Jazda próbna aplikacji......Page 428
Twój przybornik do Androida......Page 429
ROZDZIAŁ 10. Szuflady nawigacyjne. Z miejsca na miejsce......Page 431
Zmiany w aplikacji dla restauracji Włoskie Co Nieco......Page 432
Szuflady nawigacyjne bez tajemnic......Page 433
Struktura aplikacji dla restauracji Włoskie Co Nieco......Page 434
Utworzenie fragmentu TopFragment......Page 435
Utworzenie fragmentu PizzaFragment......Page 436
Utworzenie fragmentu PastaFragment......Page 437
Utworzenie fragmentu StoresFragment......Page 438
Dodanie układu DrawerLayout......Page 439
Kompletna zawartość pliku activity_main.xml......Page 440
Inicjalizacja listy szuflady nawigacyjnej......Page 441
Zmiana tytułu paska akcji......Page 446
Zamykanie szuflady nawigacyjnej......Page 447
Zaktualizowany kod pliku MainActivity.java......Page 448
Stosowanie ActionBarDrawerToggle......Page 451
Modyfikowanie elementów paska akcji w trakcie działania aplikacji......Page 452
Zaktualizowany kod aktywności MainActivity......Page 453
Włączenie możliwości otwierania i zamykania szuflady nawigacyjnej......Page 454
Synchronizacja stanu przycisku ActionBarDrawerToggle......Page 455
Zaktualizowany kod aktywności MainActivity......Page 456
Obsługa zmian konfiguracji......Page 459
Reagowanie na zmiany stosu cofnięć......Page 460
Dodawanie znaczników do fragmentów......Page 461
Kompletny kod aktywności MainActivity......Page 463
Jazda testowa aplikacji......Page 469
Twój przybornik do Androida......Page 470
ROZDZIAŁ 11. Bazy danych SQLite. Odpal bazę danych......Page 471
Znowu w kafeterii Coffeina......Page 472
Android trwale przechowuje dane, używając baz danych SQLite......Page 473
Android udostępnia kilka klas związanych z SQLite......Page 474
Obecna struktura aplikacji kafeterii Coffeina......Page 475
Pomocnik SQLite......Page 477
Tworzenie pomocnika SQLite......Page 478
Wnętrze bazy danych SQLite......Page 480
Tabele tworzymy w języku SQL......Page 481
Wstawianie danych za pomocą metody insert()......Page 482
Aktualizacja rekordów za pomocą metody update()......Page 483
Określanie wielu warunków......Page 484
Kod klasy CoffeinaDatabaseHelper......Page 485
Co robi kod pomocnika SQLite?......Page 486
Co zrobić, gdy trzeba będzie zmienić bazę?......Page 489
Bazy danych SQLite mają numer wersji......Page 490
Aktualizacja bazy danych — omówienie......Page 491
Jak pomocnik SQLite podejmuje decyzje?......Page 493
Aktualizacja bazy w metodzie onUpgrade()......Page 494
Przywracanie starszej wersji bazy za pomocą metody onDowngrade()......Page 495
Zaktualizujmy bazę danych......Page 496
Aktualizacja istniejącej bazy danych......Page 499
Zmiana nazwy tabeli......Page 500
Pełny kod pomocnika SQLite......Page 501
Kod pomocnika SQLite (ciąg dalszy)......Page 502
Co się dzieje podczas działania kodu?......Page 503
Twój przybornik do Androida......Page 504
ROZDZIAŁ 12. Kursory i zadania asynchroniczne. Nawiązywanie połączenia z bazą danych......Page 505
Aktualny kod aktywności DrinkActivity......Page 508
Określanie tabeli i kolumn......Page 512
Zapytania z wieloma warunkami......Page 513
Stosowanie funkcji SQL w zapytaniach......Page 515
Poruszanie się po kursorze......Page 522
Pobieranie wartości z kursora......Page 523
Kod aktywności DrinkActivity......Page 524
Dodanie ulubionych napojów do aktywności DrinkActivity......Page 542
Kod aktywności DrinkActivity......Page 547
Nowy kod aktywności głównego poziomu......Page 552
Zmodyfikowany kod aktywności TopLevelActivity......Page 558
Metoda onPreExecute()......Page 565
Metoda doInBackground()......Page 566
Metoda onProgressUpdate()......Page 567
Metoda onPostExecute()......Page 568
Klasa AsyncTask......Page 569
Kod aktywności DrinkActivity......Page 571
Twój przybornik do Androida......Page 574
ROZDZIAŁ 13. Usługi. Do usług......Page 575
Aplikacja z usługą uruchomioną......Page 577
Usługa IntentService z wysokości 15 tysięcy metrów......Page 579
Jak rejestrować komunikaty?......Page 580
Kompletny kod usługi DelayedMessageService......Page 581
Kompletny kod usługi DelayedMessageService......Page 588
Jak używać usługi powiadomień?......Page 591
Uruchamianie intencji przez powiadomienie......Page 593
Wysyłanie powiadomień za pomocą usługi systemowej......Page 595
Kompletny kod usługi DelayedMessageService......Page 596
Etapy tworzenia usługi Odometer......Page 604
Zdefiniowanie obiektu Binder......Page 607
Klasa Service ma cztery kluczowe metody......Page 609
Dodanie obiektu LocationListener do usługi......Page 611
Rejestracja obiektu LocationListener......Page 612
Kompletny kod usługi OdometerService......Page 614
Aktualizacja pliku AndroidManifest.xml......Page 616
Aktualizacja układu aktywności MainActivity......Page 620
Tworzenie obiektu ServiceConnection......Page 621
Powiązanie z usługą należy utworzyć podczas uruchamiania aktywności......Page 622
Wyświetlanie przebytego dystansu......Page 623
Kompletny kod aktywności MainActivity......Page 624
Twój przybornik do Androida......Page 629
ROZDZIAŁ 14. Material Design. W materialistycznym świecie......Page 631
Przedstawiamy Material Design......Page 632
Struktura aplikacji dla restauracji Włoskie Co Nieco......Page 634
Utworzenie widoku CardView......Page 637
Kompletny kod pliku card_captioned_image.xml......Page 638
Utworzenie prostego adaptera......Page 640
Zdefiniowanie obiektu ViewHolder na potrzeby adaptera......Page 641
Utworzenie obiektów ViewHolder......Page 642
Każdy widok CardView wyświetla zdjęcie i podpis......Page 643
Dodanie danych do widoków CardView......Page 644
Kompletny kod pliku CaptionedImagesAdapter.java......Page 645
Utworzenie widoku RecyclerView......Page 646
Dodanie widoku RecyclerView do układu......Page 647
Kod klasy PizzaMaterialFragment......Page 648
Do rozmieszczania zawartości RecyclerView używa menedżera układu......Page 649
Określanie menedżera układu......Page 650
Kompletny kod klasy PizzaMaterialFragment......Page 651
Zastosowanie fragmentu PizzaMaterialFragment w aktywności MainActivity......Page 652
Co się stanie po uruchomieniu kodu?......Page 653
Utworzenie aktywności PizzaDetailActivity......Page 661
Aktualizacja pliku AndroidManifest.xml......Page 662
Kod pliku PizzaDetailActivity.java......Page 663
Obsługa kliknięć w widoku RecyclerView......Page 665
Dodanie interfejsu do adaptera......Page 668
Implementacja interfejsu Listener we fragmencie PizzaMaterialFragment......Page 670
Umieszczenie treści na samym początku......Page 673
Kompletny kod pliku układu fragment_top.xml......Page 678
Kompletny kod klasy TopFragment......Page 679
Twój przybornik do Androida......Page 681
DODATEK A. ART. Środowisko uruchomieniowe Androida......Page 683
Co to jest ART?......Page 684
Wydajność i wielkość......Page 686
DODATEK B. ADB. Android Debug Bridge......Page 687
adb — Twój kumpel z wiersza poleceń......Page 688
Uruchamianie powłoki......Page 690
Pobieranie treści z dziennika logcat......Page 691
I wiele, wiele więcej…......Page 692
DODATEK C. Emulator. Emulator Androida......Page 693
Dlaczego emulator działa tak wolno?......Page 694
Jak przyspieszyć pisanie aplikacji na Androida?......Page 695
DODATEK D. Pozostałości. Dziesięć najważniejszych zagadnień (których nie opisaliśmy)......Page 697
1. Rozpowszechnianie aplikacji......Page 698
2. Dostawcy treści......Page 699
3. Klasa WebView......Page 700
4. Animacje......Page 701
5. Mapy......Page 702
6. Klasa CursorLoader......Page 703
7. Odbiorcy komunikatów......Page 704
8. Widżety aplikacji......Page 705
9. Grafika 9-patch......Page 706
10. Testowanie......Page 707
Skorowidz......Page 708
DETALE TORRENTA:[ Pokaż/Ukryj ]

Podobne pliki
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II (2018, Helion) - Dawn Griffiths, David Griffiths [Rusz głową!] [PL] [pdf] [LIBGEN]
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II (2018, Helion) - Dawn Griffiths, David Griffiths [Rusz głową!] [PL] [pdf] [LIBGEN]
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! - Dawn Griffiths, David Griffiths [PL] [PDF] [FIONA6]
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! - Dawn Griffiths, David Griffiths [PL] [PDF] [FIONA6]
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II - Dawn Griffiths, David Grif [PL] [PDF] [FIONA6]
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową! Wydanie II - Dawn Griffiths, David Grif [PL] [PDF] [FIONA6]
C. Rusz głową! (2013, Helion) - David Griffiths, Dawn Griffiths [PL] [pdf] [LIBGEN]
C. Rusz głową! (2013, Helion) - David Griffiths, Dawn Griffiths [PL] [pdf] [LIBGEN]
C# 5.0. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows 8, internetowych oraz biurowych w .NET 4.5 Framework (2013, Helion) - Ian Griffiths [PL] [rar] [LIBGEN]
C# 5.0. Programowanie. Tworzenie aplikacji Windows 8, internetowych oraz biurowych w .NET 4.5 Framework (2013, Helion) - Ian Griffiths [PL] [rar] [LIBGEN]
Java. Rusz głową! (2011, Helion) - Kathy Sierra, Bert Bates [Head first - Rusz głową!] [PL] [pdf] [LIBGEN]
Java. Rusz głową! (2011, Helion) - Kathy Sierra, Bert Bates [Head first - Rusz głową!] [PL] [pdf] [LIBGEN]
Programowanie C# (2012, Helion) - Ian Griffiths, Matthew Adams, Jesse Liberty [PL] [pdf] [LIBGEN]
Programowanie C# (2012, Helion) - Ian Griffiths, Matthew Adams, Jesse Liberty [PL] [pdf] [LIBGEN]
C# Programowanie (2012, Helion) - Ian Griffiths, Matthew Adams, Jesse Liberty [PL] [rar] [LIBGEN]
C# Programowanie (2012, Helion) - Ian Griffiths, Matthew Adams, Jesse Liberty [PL] [rar] [LIBGEN]

Komentarze

Brak komentarzy

Zaloguj się aby skomentować