|
Dodał: umezrorv
Data: 20-02-2021
Rozmiar: 156.70 MB
Seed: 1 Peer: 0
• Pobierz torrent
|
Kategoria: KSIĄŻKI -> KSIĄZKI / GAZETY
Zaakceptował:
nie wymagał akceptacji Liczba pobrań: 1
Liczba komentarzy: 0
Ostatnia aktualizacja: 0000-00-00 00:00:00
|
..::(Info)::..
Format PDF
Jakość: Skan, czrno-biały
..::(Opis)::..
Trójwymiarowy model świata
Całościowy OPIS wykonania filmu animowanego techniką 3D
Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze
Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i kompletem innych materiałów
Jak stworzyć animację 3D?
Z zachwytem oglądasz oscarową "Katedrę"? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię jedynie wyobraźnia!
Poznaj słynnego 3ds Maksa – Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, OPISanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.
Dowiesz się, jak:
tworzyć obiekty, pozycjonować je i zmieniać ich parametry początkowe;
wprowadzać i przekazywać deformacje obiektu za pomocą stosu modyfikatorów;
posługiwać się modelowaniem siatkowym czy łatami (Patch) i tworzyć powierzchnie na podstawie krzywych: splajnów oraz NURBS;
wykorzystywać w animacji kamery, światła i efekty atmosferyczne (np. światło wolumetryczne);
kreować mapowane i animowane materiały, dodawać efekty renderingu (np. efekt żarzenia), naśladować metale, skórę, drewno, szkło i chrom;
używać renderera Mental Ray i współpracującego z nim systemu oświetlenia dziennego Daylight;
przygotować postać do animacji przy użyciu szkieletu (Biped), animować metodą morfingu, z pomocą systemów kości (Bones) i odwrotnej kinematyki;
stosować klucze oraz kontrolery animacji;
modelować wnętrza tradycyjne i prosto z kosmosu;
przekształcać animację 3D w kreskówkę.[ Pokaż/Ukryj ]Tracker:http://tracker.files.fm:6969/announce Multitrackery:http://tracker.files.fm:6969/announce http://mail2.zelenaya.net:80/announce udp://tracker.opentrackr.org:1337/announce udp://tracker.coppersurfer.tk:6969/announce
Pliki:3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu (2010, Helion)- Joanna Pasek [SKAN].pdf 156.70 MB
|
|