MENU

KATEGORIE

TOPLISTA

Torrent: CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (2002, Onepress, Helion) - Agnieszka Dejnaka [PL] [pdf] [LIBGEN]
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (2002, Onepress, Helion) - Agnieszka Dejnaka [PL] [pdf] [LIBGEN]
Dodał: umezrorv
Data: 18-07-2021
Rozmiar: 4.86 MB
Seed: 1
Peer: 0
Pobierz torrent

  • *
Głosów: 0
Kategoria: KSIĄŻKI -> KSIĄZKI / GAZETY
Zaakceptował: nie wymagał akceptacji
Liczba pobrań: 0
Liczba komentarzy: 0
Ostatnia aktualizacja: 0000-00-00 00:00:00
OPIS:
..::(Info)::..

Tytuł: CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami
Rok: 2002
Wydawca: Onepress, Helion
Format: pdf

..::(Opis)::..

Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać -- coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w niniejszej książce.

Dowiesz się między innymi:

Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?
Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?
Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?
Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:

Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.
Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy
Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.
Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.
Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.
Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.
Wstęp Rozwój technologii a zadowolenie klienta (5)

Obsługa klienta (5)
Gdzie w tym wszystkim jest KLIENT? (6)
Rozdział 1. Marketing relacji, czyli jak zrobić z klienta partnera (7)

1.1. Rozwój marketingu (7)
1.2. Marketing relacji (13)
1.3. Klient jako twój partner - i co dalej? (24)
1.4. Marketing wewnętrzny (30)
Rozdział 2. Technologie IT w marketingu (33)

2.1. Internet (33)
2.2. Handel elektroniczny (41)
2.3. Marketing internetowy (56)
2.4. Elementy internetowego marketing-mix (63)
2.5. Kanały dystrybucji (83)
2.6. Strategie cenowe w Internecie (88)
Rozdział 3. Nowoczesne technologie IT (91)

3.1. Przegląd wybranych nowych technologii (91)
3.2. Działania marketingowo-handlowe przy użyciu pozostałych technologii (96)
Rozdział 4. System CRM (109)

4.1. Podstawowe właściwości systemu CRM (109)
4.2. Elementy systemu CRM (116)
Rozdział 5. Projekt komunikacji z klientem (149)

5.1. Firma produkcyjno-handlowa (sprzedaż i serwis komputerów) (149)
5.2. Firma edukacyjna - wirtualna nauka języka angielskiego (162)
Bibliografia (171)

Skorowidz (179)
DETALE TORRENTA:[ Pokaż/Ukryj ]

Podobne pliki
Zarządzanie projektami ze Scrumem (2014, Helion) - Roman Pichler [PL] [pdf] [LIBGEN]
Zarządzanie projektami ze Scrumem (2014, Helion) - Roman Pichler [PL] [pdf] [LIBGEN]
Manifest obfitości. 10 prostych zasad (2014, Onepress, Helion) - Joe Vitale [PL] [rar] [LIBGEN]
Manifest obfitości. 10 prostych zasad (2014, Onepress, Helion) - Joe Vitale [PL] [rar] [LIBGEN]
Legalny doping emocjonalny (2008, Helion / Onepress) - Mariusz Szuba [PL] [pdf] [LIBGEN]
Legalny doping emocjonalny (2008, Helion / Onepress) - Mariusz Szuba [PL] [pdf] [LIBGEN]
Sztuka rynkologii (2014, Wydawnictwo Helion) - Kotarbiński, Jacek [Onepress.] [PL] [pdf] [LIBGEN]
Sztuka rynkologii (2014, Wydawnictwo Helion) - Kotarbiński, Jacek [Onepress.] [PL] [pdf] [LIBGEN]
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn (2015, Onepress, Helion) - Wayne Breitbarth [PL] [7z] [LIBGEN]
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn (2015, Onepress, Helion) - Wayne Breitbarth [PL] [7z] [LIBGEN]
Życzliwy sceptycyzm. Poradnik użytkownika (2020, Onepress, Helion) - Marcin Ilski [PL] [rar] [LIBGEN]
Życzliwy sceptycyzm. Poradnik użytkownika (2020, Onepress, Helion) - Marcin Ilski [PL] [rar] [LIBGEN]
Legalny doping emocjonalny (2008, Helion / Onepress) - Mariusz Szuba [PL] [epub] [LIBGEN]
Legalny doping emocjonalny (2008, Helion / Onepress) - Mariusz Szuba [PL] [epub] [LIBGEN]
Bitcoin. Wirtualna waluta internetu (2014, Onepress, Helion) - Marcin Szymankiewicz [PL] [pdf] [LIBGEN]
Bitcoin. Wirtualna waluta internetu (2014, Onepress, Helion) - Marcin Szymankiewicz [PL] [pdf] [LIBGEN]

Komentarze

Brak komentarzy

Zaloguj się aby skomentować