MENU

KATEGORIE

TOPLISTA

Torrent: Zastosowanie Excela w pracy analityka finansowego, specjalisty ds. controllingu i analityka sprzedaży (2012, Onepress, Helion) - Wojciech Próchnicki [PL] [pdf] [LIBGEN]
Zastosowanie Excela w pracy analityka finansowego, specjalisty ds. controllingu i analityka sprzedaży (2012, Onepress, Helion) - Wojciech Próchnicki [PL] [pdf] [LIBGEN]
Dodał: umezrorv
Data: 19-07-2021
Rozmiar: 14.03 MB
Seed: 1
Peer: 0
Pobierz torrent

  • *
Głosów: 0
Kategoria: KSIĄŻKI -> KSIĄZKI / GAZETY
Zaakceptował: nie wymagał akceptacji
Liczba pobrań: 2
Liczba komentarzy: 0
Ostatnia aktualizacja: 0000-00-00 00:00:00
OPIS:
..::(Info)::..

Tytuł: Zastosowanie Excela w pracy analityka finansowego, specjalisty ds. controllingu i analityka sprzedaży
Rok: 2012
Wydawca: Onepress, Helion
Format: pdf

..::(Opis)::..

Nie taki Excel straszny. A jaki przydatny!
Czy można wyobrazić sobie dziś pracę księgowego, pracownika działu controllingu albo finansów bez Excela? Oczywiście! W końcu kiedyś komputerów nie było, a ludzie liczyli, podsumowywali i porównywali dane na liczydle oraz w zeszytach. Zatem można. Tylko po co, skoro program komputerowy zrobi to szybciej, sprawniej i w dodatku bezbłędnie?! Trudne i czasochłonne zadania Excel pozwala wykonać w kilka minut — pod warunkiem, że użytkownik wie, czego potrzebuje, i potrafi na podstawie programu zbudować odpowiednie narzędzia.

Książka Wojciecha Próchnickiego jest skierowana do pracowników działu finansów, controllingu i księgowości. Wyjaśnia możliwości pracy z Excelem na przykładach, omawiając piętnaście różnych przypadków i problemów, z którymi może spotkać się osoba pracująca w tych obszarach. Zakres tematyczny omawianych przykładów jest bardzo szeroki - od prostego wiekowania należności po budowę graficznej prezentacji sprzedaży na mapie Polski według województw czy też prognozowanie sprzedaży sezonowej przy użyciu trendu liniowego.

Każdy rozdział zawiera:

zdefiniowanie celu;
opis problemu;
konkretne narzędzia, pomocne w danym przypadku.

Wojciech Próchnicki posiada doświadczenie jako specjalista ds. controllingu i raportowania oraz analityk finansowy w międzynarodowych korporacjach. Praca w działach finansowych i controllingu w różnych firmach, połączona z wiedzą z zakresu używania narzędzi Microsoft Office, pozwala mu na przedstawienie praktycznych przykładów, a także rozwiązań problemów, z którymi spotykają się pracownicy tych działów. Jako trener pracuje od ponad trzech lat. Główną tematyką prowadzonych szkoleń jest zastosowanie Excela, Accessa oraz VBA do usprawniania procesów biznesowych w firmie oraz automatyzowania pracy działów controllingu i finansów.
1. BUDŻET FIRMY HANDLOWEJ - USTALANIE WARUNKÓW BONUSÓW DLA KLIENTÓW (11)
1.1. Opis zagadnienia (11)
1.2. Model sprzedaży i wyników budżetu (12)
1.3. Zadanie analityka (13)
1.4. Tabela danych jako narzędzie analizy symulacji (14)
2. MIESIĘCZNE PREMIE DLA SPRZEDAWCÓW (21)
2.1. Opis zagadnienia (21)
2.2. Microsoft Query - pobieranie danych zewnętrznych (23)
2.3. Niestandardowe pozycje obliczeniowe tabeli przestawnej - element obliczeniowy (30)
2.4. Modyfikowanie/usuwanie elementów obliczeniowych oraz wyświetlanie listy utworzonych elementów (33)
2.5. Odświeżanie danych w tabeli oraz modyfikacja kwerendy w Microsoft Query (33)
3. STOSOWANIE TABEL PRZESTAWNYCH DO ANALIZY DUŻYCH ZBIORÓW DANYCH SPRZEDAŻOWYCH (35)
3.1. Opis zagadnienia (35)
3.2. Struktura danych wykorzystywanych w tabeli przestawnej (36)
3.3. Tworzenie tabeli przestawnej. Dodawanie, usuwanie i przenoszenie pól (37)
3.4. Modyfikacja pól tabeli przestawnej (39)
3.5. Zastosowanie filtru raportu tabeli przestawnej (43)
3.6. Wyświetlanie stron filtru raportu jako arkuszy (45)
4. TYGODNIOWY RAPORT MARŻY BRUTTO NA TOPOWYCH PRODUKTACH (TOP30) - TABELE (47)
4.1. Opis zagadnienia (47)
4.2. Wyznaczenie numeru tygodnia w zestawieniu faktur sprzedaży (48)
4.3. Przypisanie produktom kosztu materiałowego (50)
4.4. Budowa tabeli przestawnej obrazującej sprzedaną ilość poszczególnych produktów w każdym tygodniu (51)
4.5. Niestandardowe pozycje obliczeniowe tabeli przestawnej - pole obliczeniowe (52)
5. TYGODNIOWY RAPORT MARŻY BRUTTO NA TOPOWYCH PRODUKTACH (TOP30) - GRAFICZNA PREZENTACJA (59)
5.1. Opis zagadnienia (59)
5.2. Sprawdzanie poprawności danych - lista rozwijalna (60)
5.3. Funkcja WEŹDANETABELI (63)
5.4. Wykres kołowy - struktura sprzedaży (ilości) w wybranym przez użytkownika tygodniu (68)
5.5. Wykres skumulowany kolumnowy - porównanie wybranej wielkości z czterech tygodni dla każdego z produktów (70)
6. KONSOLIDACJA TYGODNIOWYCH FORECASTÓW SPRZEDAŻY (73)
6.1. Opis zagadnienia (73)
6.2. Pliki do planowania sprzedaży (73)
6.3. Konsolidacja danych (74)
6.4. Konsolidacja bez łączy ze źródłem danych (79)
6.5. Zamiana plików z danymi źródłowymi (80)
6.6. Edycja łączy w zestawieniu podsumowującym (80)
7. WIEKOWANIE NALEŻNOŚCI I ZOBOWIĄZAŃ (83)
7.1. Opis zagadnienia (83)
7.2. Przygotowywanie zestawienia (84)
7.3. Funkcja WYSZUKAJ.PIONOWO (86)
7.4. Wiekowanie przy użyciu tabeli przestawnej (89)
8. LISTY WINDYKACYJNE - KORESPONDENCJA SERYJNA (93)
8.1. Opis zagadnienia (93)
8.2. Baza klientów i szablon pisma (93)
8.3. Podpięcie bazy do szablonu i drukowanie listów (95)
8.4. Drukowanie kopert (100)
9. ANALIZA I PROGNOZOWANIE SPRZEDAŻY SEZONOWEJ (105)
9.1. Opis zagadnienia (105)
9.2. Budowa modelu (106)
9.3. Trend liniowy i funkcja REGLINX (107)
10. PRZYSZŁE WPŁYWY I WYDATKI (115)
10.1. Opis zagadnienia (115)
10.2. Miesiąc płatności - funkcja MIESIĄC (117)
10.3. Tydzień płatności - funkcja WEEKNUM (118)
10.4. Rodzaj wpływów - funkcja JEŻELI (118)
10.5. Przyszłe wpływy - tabela przestawna (121)
11. MACIERZ KOSZTÓW TRANSPORTU PRZEWOŹNIK - KLIENT (125)
11.1. Opis zagadnienia (125)
11.2. Budowa macierzy - tabela przestawna (126)
11.3. Funkcja JEŻELI.BŁĄD (129)
11.4. Wyróżnienie wartości - formatowanie warunkowe (130)
12. GRAFICZNA PREZENTACJA SPRZEDAŻY WEDŁUG WOJEWÓDZTW (133)
12.1. Opis zagadnienia (133)
12.2. Dane sprzedażowe - tabela przestawna (134)
12.3. Wybór miesiąca - lista rozwijalna (134)
12.4. Pobieranie danych z tabeli - funkcja WEŹDANETABELI (139)
12.5. Graficzna prezentacja (140)
13. GRAFICZNA PREZENTACJA SKŁADOWYCH WYNIKU BRUTTO NA SPRZEDAŻY (145)
13.1. Opis zagadnienia (145)
13.2. Określenie granic kolumn (146)
13.3. Wykres skumulowany kolumnowy (148)
13.4. Dodanie wartości poszczególnych kolumn wykresu - pola tekstowe (151)
14. MODEL DO WYZNACZANIA PROCENTU UPUSTU PRZY ZACHOWANYM POZIOMIE PROCENTU MARŻY ZAMÓWIENIA (153)
14.1. Opis zagadnienia (153)
14.2. Model (153)
14.3. Szukaj wyniku (157)
15. TWORZENIE WŁASNYCH FUNKCJI EXCELA (163)
15.1. Opis zagadnienia (163)
15.2. Tworzenie niestandardowych funkcji (163)
15.3. Argumenty opcjonalne (165)
15.4. Tworzenie opisu funkcji i definiowanie kategorii (166)
15.5. Tworzenie dodatku z funkcjami (167)
DETALE TORRENTA:[ Pokaż/Ukryj ]

Podobne pliki
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy (2012, Onepress, Helion) - Katarzyna Wąsowska-Bąk, Dorota Górecka, Marzena Mazur [PL] [rar] [LIBGEN]
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy (2012, Onepress, Helion) - Katarzyna Wąsowska-Bąk, Dorota Górecka, Marzena Mazur [PL] [rar] [LIBGEN]
VBA dla Excela (2012, Wydawnictwo Helion) - Fus, Tomasz [Tablice Informatyczne.] [PL] [pdf] [LIBGEN]
VBA dla Excela (2012, Wydawnictwo Helion) - Fus, Tomasz [Tablice Informatyczne.] [PL] [pdf] [LIBGEN]
Tablice informatyczne VBA dla Excela (2012, Wydawnictwo Helion) - Fus, Tomasz [PL] [pdf] [LIBGEN]
Tablice informatyczne VBA dla Excela (2012, Wydawnictwo Helion) - Fus, Tomasz [PL] [pdf] [LIBGEN]
Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych (2012, Helion (Onepress)) - Grzegorz Turniak, Witold Antosiewicz [PL] [pdf] [LIBGEN]
Praktyczny poradnik networkingu. Zbuduj sieć trwałych kontaktów biznesowych (2012, Helion (Onepress)) - Grzegorz Turniak, Witold Antosiewicz [PL] [pdf] [LIBGEN]
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (2011, Helion) - A.K. Pradeep [PL] [pdf] [LIBGEN]
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (2011, Helion) - A.K. Pradeep [PL] [pdf] [LIBGEN]
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (2010, Onepress) - Robert Kegan, Lisa Laskow Lahey [PL] [rar] [LIBGEN]
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (2010, Onepress) - Robert Kegan, Lisa Laskow Lahey [PL] [rar] [LIBGEN]
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy (2016, Helion) - Mateusz Grzesiak [PL] [7z] [LIBGEN]
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy (2016, Helion) - Mateusz Grzesiak [PL] [7z] [LIBGEN]
W 80 zadań dookoła Excela (2013, Helion) - Ryszard Motyka, Dawid Rasała [PL] [pdf] [LIBGEN]
W 80 zadań dookoła Excela (2013, Helion) - Ryszard Motyka, Dawid Rasała [PL] [pdf] [LIBGEN]

Komentarze

Brak komentarzy

Zaloguj się aby skomentować